Poliça Raw Exit EP Mom + Pop Music 2014.
Priča je zaokružena: You don't own me / Don't try to change me in any way / You don't own me / Don't tie me down 'cause I'd never stay
Izdavanje deluxe verzije osam mjeseci starog albuma pred još jednu dužu turneju čini se kao logičan potez benda i izdavačke kuće. Pogotovo ako računaju na činjenicu da obožavatelji uglavnom ne koriste logiku kada im se ponudi prilika za akviziciju proširenog izdanja albuma kojeg već posjeduju u regularnom prvotnom obliku. Srećom, ekipa iz Poliçe i njihov izdavač Mom + Pop Music nam u slučaju ponovnog plasiranja njihovog drugog albuma "Shulamith" nude priliku da dodatni materijal naručimo odvojeno u obliku EP-ja koji sadrži tri neobjavljene pjesme i jednu obradu.
Osim slušanja novih pjesama, kod ove me deluxe reprize veseli i prilika za ispravljanje male nepravde koju sam izveo prije osam mjeseci kada sam suzdržano i hladno (ali i pomalo nejasno!) tražio ključ za sretniji prolaz kroz drugo izdanje benda čiji sam prvi album "Give You the Ghost" prije dvije godine stavio na sam vrh liste najdražih album godine. Nakon terapeutskog redanja postprekidnih katarzi na prvijencu nadao sam se reprizi s dodatnim eksplozijama sreće u maniri date less, make more art, ali me na kraju zatekao težak i mračan album s kojim se očito nisam znao nositi odmah nakon prvih preslušavanja. Channy Leaneagh u svojim pjesmama nije tražila natrag samo izgubljenu ravnotežu nakon neuspjele veze, već je težila i učvršćivanju vlastitih stavova i samopouzdanja. Kroz preispitivanja i emotivne ambivalencije nije tražila samo utjehu već je ulazila u izravnu borbu s vlastitim demonima zbog čega je "Shulamith" ispao neočekivano mračan i opasan, ali s vremenom zanimljiviji i kompleksniji album od prvijenca.
Tri neobavljene pjesme na novom EP-ju "Raw Exit" nastale su prije snimanja drugog albuma, ali bend s njima nije bio zadovoljan sve dok nije snimljena i obrada pjesme "You Don’t Own Me" koju je 1963. otpjevala Leslie Gore. Njihova izvedba podsjeća na singlove iz James Bond filmova i nema veze s uobičajenim zvukom benda, ali pjesmu zbog izravne i moćne poruke možemo slobodno prozvati starijom sestrom skoro svih pjesama sa "Shulamitha" kao i novih "Great Regret" i "Baby Blue" s friškog EP-ja (stihovi iz "Baby Blue" to mogu i potvrditi: I meet a lot of women / And they tell me that I’m strong / When I leave the stage to find you / Why you make me think they’re wrong / Believe me / Gonna find a man / Who loves me / Like I do / Like I did to you). Mračan synthpop s uvodne "Raw Exit" mogao bi svojim plesnim beatovima zaintrigirati i pokojeg CHVRCHES obožavatelja.
Iako se u potpunosti ne uklapaju u zvuk albuma, ove se pjesme na kraju ipak pokazuju kao logičan dodatak na "Shulamith". Ne samo zbog zajedničke teme i slavljeničkog finala kojeg omogućava odlično odabrana obrada (hear and singing that song every night was the best post break up drug – uvjerava nas Channy), nego i zbog razigranijih ritmova i beatova na koje smo rijetko nailazili na albumu koji otvara zaigrana "Chain My Name" koja uz novu "Great Regret" više ne zvuči usamljeno.