Diarrhea Planet Loose Jewels Infinity Cat 2011.

ponedjeljak, 30. travnja 2012

Diarrhea Planet su utjelovljenje američkog sna.

Mnoga poznati rock glazbenici proveli su barem dio svog života u američkoj saveznoj državi Tennesse. Johnny Cash, Elvis, Jerry Lee Lewis, B. B. King, svi oni su prošli kroz Tennessee, no glazbenici s najupečatljivijim rock imenom u povijesti Tennesseeja su definitivno Diarrhea Planet. Oni možda neće ući u rock anale, ali ulazak u bilo čije anale generalno treba izbjegavati. Ili barem zadržavanjem u istima, pogotovo ako te zadesila dijarea.

Prvi album Diarrhea Planeta stiže nakon hvaljenog EP-a "Aloha". "Loose Jewels" uspješno odrađuje sukcesiju i uspješno eliminira bilo kakve potencijalne primisli o suckcesiji. Ovaj album ne radi nikakve ustupke niti želi biti pristupačan masama (premda to u svojoj relativnoj pop punk maniri jest). Mnogi će album preskočiti radi imena izvođača i ti ljudi su debili. Jer Diarrhea Planet su utjelovljenje američkog sna. Oni samo žele svirati i skejtati. Žele imati jednaku mogućnost to činiti cijeli život kao što ljigavci u odjelima žele cijeli život misliti da je ostatak svijeta tu radi njih. Diarrhea Planet su tu samo radi sebe i totalno ih boli kurac za ostatak svijeta. Šest prijatelja, četiri gitare, jedan bas i jedan bubanj. Zatim jedan album, 11 stvari i 18 minuta. Brzo, zabavno i 100% garažno. A kako ne biste mislili da su jednodimenzionalni bend je u spotu za "Warm Ridin'" izašao iz garaže i spremno pozirao ispred prenamijenjenog školskog autobusa (prenamijenjenog u kuću), rabljenih guma, skate rampe i naravno na krovu kuće (prave, ne autobusa) s američkom zastavom.

Iako bend nosi naziv koji implicira probavne smetnje budite sigurni da je "Loose Jewels", ako ništa drugo, najmanje metiljavi i proljevom obilježen album prošle godine. Guitarmaggedon ovakvih proporcija može biti samo seksi kul, a ako nikako ne možete shvatiti čemu preporuka benda koji se zove Diarrhea Planet i svira garažni rock n roll onda ste vjerojatno onaj tip osobe čija je glazbena kolekcija planet driske, pa čemu kvariti s nečim što ne miriše na prdež i sraćku.

PS. Neizmjeno hvala Lovri i TeenageLobotomy one-man army-ju.