Lamb 5 Strata 2011.
Album "5" nikako nije za pet, mjestimice više podsjeća na Lambchop negoli na Lamb.
Najnoviji album "5" nema partijanerski štih. Naprotiv, ima u sebi karakterističnu mračnu atmosferu, ali ipak budi u slušatelju volju za životom, odašilje sjetnu pozitivnost, povremeno izmamljuje i osmijeh na lice, naročito uvodna "Another Language", nabrijana "Build a Fire" i sanjiva "Rounds". Zato su ostale skladbe, naročito "Butterfly Effect" i "Strong the Root", pomalo teže probavljive, ali ujedno i primamljive poput kaloričnih kolača kakve sretne domaćice. Album "5" nikako nije za pet, mjestimice više podsjeća na Lambchop negoli na Lamb. Osjeti se da je „5" napravljen po provjerenoj matrici, ima u sebi zvuk komercijale, ali ipak poput grebena strši u ovom glazbenom moru mediokriteta. Vrijedi se ogrebati u njega, zaslužuje pohvale, naročito u današnje vrijeme kad je pohvala postala rijetkost u pravom smislu riječi i kad vodeće mjesto na pozornicama dobivaju elektrizirana Rozga, ocvali Bajaga, natapirani Tom Jones i njemu slični umirovljenici iz šou biza.
Nije trip-hop scena ono što je bila nekad, omekanila je, prilagodila se masama, odustala od eksperimentiranja koje vodi u nepoznatom pravcu. Dok govori o duševnoj izgubljenosti, i novim životnim pravcima (putevima), Louise Ann Rhodes kao da istodobno govori o traženju glazbenog izričaja, točnije gubljenju istoga. "5" ne donosi ništa novo, ni po čemu nije revolucionaran, samo je simpatični podsjetnik na ne tako davno razdoblje kad Faithless i Massive Attack nisu tepali masama, već su samo pravili glazbu i pritom razvaljivali publiku. S vremenom je njihovo razvaljivanje postalo podvaljivanje, izgubljena je kreacionistička tripičnost, ostao je samo bljedunjavi hop. Ili pop. Što li već. Primjetan je nedostatak sirovosti i žara, a zahtjevi baroka i klasicizma ponavljaju se kao nikada do sada, uho je željno nepoznatih zvukova, no problem je što do njih nije lako doći. Mnogi akteri trip-hop su, kako izgleda, svjesni toga. Svima njima nedostaje sukob između jasnoće i ljupkosti o kojem je pisao John Cage. Jasnoća je hladna i nehumana, dok je ljupkost topla i proračunata. Današnji trip-hop krasi jasnoća ili ljupkost, dok su prije obje komponente bile istodobno prisutne u tom žanru, što je bila dobitna kombinacija za osvajanje uha. Primjerice, Malachai je uspio u tome, drugi album tog bristolskog dvojca ("Return to the Ugly Side of Love") ima u sebi dovoljno tripa i hopa, hladnoće i topline, što je već posve nova, itekako slušljiva pjesma/priča iz koje bi Lamb mogao izvući kakav trik ili pouku.