DJ Shadow I Gotta Rokk EP Universal 2011.

utorak, 17. svibnja 2011

Josh Davis je ponovno izašao iz podruma punog ploča. Uvijek kada se ovaj prašnjavi feniks uzdigne glazbeni svijet, uglavnom bez iznimke, podigne pogled sa svojih fruity loops sekvenci i internet tražilica i načuli uši. Prošlo je gotovo 5 godina od "Outsider"-a, ploče s kojom je DJ Shadow pokazao svoju volju za širenjem područja djelovanja. Kada provedete dovoljno vremena s dovoljnom količinom muzike teško da ćete se zadovoljiti samo jednom uspješnom formulom. Uvijek ćete biti u potrazi za novim alkemijskim spojem koji će se prije eksperimatiranja činiti nemogućim. Naravno da rezultati neće uvijek biti svima shvatljivi ili prihvatljivi, ali je prokleto licemjerno ne poštovati nečiji trud i potragu za novim istinama. Vjerujem da je mnogima "Outsider" bio 'koji kurac' album u DJ Shadowovoj karijeri. Ako je suditi po njegovom novom EP-u Shadow se nije puno zamarao negativnim kritikama ili nedostatkom zvijezdica u ocjenjivanju.

"I Gotta Rokk" je naslov koji sažima moje viđenje čovjeka koji jednostavno nema interesa gledati zelenjavu u tuđem dvorištu. Ovaj EP sa svoje tri nove stvari (premda sve nisu i neobjavljene) i isto toliko remikseva u ulozi je objave da je novi album gotov i da neće biti predmetom zadovoljavanja ničijih glazbenih (ne) ukusa. DJ Shadow je ovime pokazao da ne odustaje od akustičnih gitara ("I've Been Trying") koji se dotakao na prošlom albumu, te da će ostatak vremena i dalje pokazati koliko je sempliranje njegovo treće oko. Kombinacija "Outsider"- a ("Def Surrounds Us") i "The Private Press"-a ("I Gotta Rokk") s prstom na svim ključnim okidačima s "Preemptive Strike" i "Endtroducing" novi EP poznavatelje ranijih radova neće ostaviti bez mahovine za lakše snalaženje, ali neće ni dopustiti da zapnete (a time i sam Shadow) u živom pijesku prošlosti iz kojega se neki nikada ne izvuku.

Tri bonus remiksa su naspram originalnih stvari manje interesantni. Što ne znači da su loši. Dapače. Irn Mnky Swagger remiks naslovne "I Gotta Rokk" zvuči kao da je izašao iz radionice uvijek zakon Z-Tripa kojega se neki možda sjećaju s "Walkie Talkie/Mashin' On The Motorway" EP-a. Druga dva remiksa su čisto zadovoljavanje ili rano jutarnjih ili kasno noćnih posljedica konzumiranja amfetamina. Barem za one koje nisu 'high on life'. No, na kraju krajeva, ovo izdanje je u biti posljedica zadovoljavanja potrebe za novim DJ Shadow materijalom. Uvod u album koji je gotov i izlazi u rujnu pod nazivom "The Less You Know The Better". Ako je budućost suditi po glasniku novi album bi trebao biti odličan podsjetnik zašto je DJ Shadow jedan od najzanimljivijih DJa/producenata/turntablista/glazbenika na svijetu.