BLU j e s u s. Nature Sounds 2011.
Kalifornijski reper i producent Blu je u 2011. izdao čak četiri albuma (među njima i NoYork! za Warner, iako ga je prethodno bootlegao na turneji), od kojih se 'j e s u s.' čini najležernije, da ne kažem ofrlje napravljenim.
Libim se album okarakterizirati ofrlje napravljenim, ali 'ofrlje' poništava neke neželjene konotacije pridjeva 'ležerno', pa ga koristim pogrešnom značenju unatoč. Na ovih jedanaest brojeva Blu se nije osvrtao za produkcijskim i stilskim trendovima u hip-hopu kao što je to činio (ponekad s dozom često neuvjerljive sprdnje) na svojem major label prvijencu.
'j e s u s.' donosi stvari rađene jasno izdvojivim semplovima, uglavnom iz standardne hip-hop riznice starog r&b-a, soula, jazza i funka, uz pokoju eksperimentalnu ekskurziju. Iako se u osnovi ne radi o retro ploči (prvenstveno zbog distinktnog stila Bluova repanja), u kontekstu mnogih pjesama s drugih Bluovih recentnih albuma, ova ploča ima nešto opipljiviji 'golden age hip-hop' štih, što je okvir u kojemu Blu zvuči najuvjerljivije (vidi "Blu - Ronald Morgan ft. Edan").
Ako se iole vodite hi-fi kriterijem pri biranju ploča, 'j e s u s.' vas može odvratiti od jednog iznimnog repera. Razina produkcijske nedotjeranosti naprosto oduševljava! Neke pjesme zvuče čak kao da nisu s istog završnog miksa kao ostatak ploče. Ali vjerujem da je svakome moguće naviknuti se. Pogotovo time što album postaje sve boljim u drugom dijelu. Favoriti su "Doo Whop (ft. Killa Ben & Planet Asia)" čiju produkciju potpisuje Alchemist, te napose Madlibova "Jesus".