Barzin Notes To An Absent Lover Monotreme Records, 2009.

ponedjeljak, 23. veljače 2009

Nitko mu nije rekao da će biti tako teško, ali njegove pjesme kao da su čekale takav rasplet.

Melankolična zbirka o postprekidnom mozganju – samosažaljevanju nakon minule ljubavi i strahu od sjećanja na istu. Barzin Hosseini i njegova neobavezna družina neće vam otkriti ništa novo i revolucionarno. Njihov će vas jednostavni sadcore/slowcore pristup, lišen patetičnih zavrzlama i kojekakvih samoubilačkih pretenzija, ugodno ljuljati i na njihovom trećem albumu "Notes To An Absent Lover".

Barzin su light verzija bendova Low, Red House Painters ili Sparklehorse. Niskobudžetni Tindersticksi s skromnim, ali iskrenim smislom za patos. Tako jednostavan za konzumiranje, ovaj bend bi mogao zalelujati i uši obožavatelja pitkijih kantautora kao što su Damien Rice (naročito stvari "Words Tangled in Blue" i "Stayed Too Long In This Place") i Ray Lamontagne. Minimalistički pristup konstantno održava ravnotežu, a sjetni premazi pedal steela, usne harmonike i gudala začini su pomoću kojih skromne pop melodije postaju sočne pozadine nadnaravnih moći.

"Look What Love Has Turned Us Into" nošena je na jednostavnom gitarskom postrockičnom ritmu u kojem glavnu ulogu igraju bubanj i razorno iskrene riječi. Na početku će podsjeća na National, a kasnije na melankoličnu verziju Josha Rousea. Najbolja pjesma na albumu gorka je spoznaja o ranjivosti stopostotne ljubavi. Ljubavnici su stranci, a ljubav na kraju izjeda sebe samu, rutinski i bešćutno. Nažalost toga postajete svjesni tek nakon svega, kada vam preostaju samo ovakve pjesme i melankolično privikavanje na samoću i izolaciju. Ali bez brige, "Notes To An Absent Lover" daleko je od konačnog skapavanje od patnje. Pomirljivo je mudar i taman 36 minuta dug.