Sam pa kud puklo da puklo Brat Farrar & What's On TV Mama? @ KSET 29.09.2013
Primjećujući očit nerazmjer između vokalom i muvanjem uložene energije i pomalo mlakog rezultata koji je tijekom prve polovice nastupa isplivavao iz zvučnika pomislio sam kako je problem možda u opremi, što mi je detaljnim pojašnjenjem tehničkih pojedinosti (koje sam pratio uvjerljivo fejkanim pogledom znalca koji kuži sve o čemu se razgovara) negirao Žalac, tvrdeći kako je nedopustivo da s onim što ima na raspolaganju Brat zvuči ovoliko povučeno. Upravo tako i jest zvučao, kao da se prije probe s ostalim dečkima sam lagano zagrijava s gitarom spojenom u sobnu liniju, ili kao da u studiju snima samo vokale, a po gitari udara samo da si doda na sigurnosti. Vjerujem da je barem dio te startne neuvjerljivosti proizišao iz nepripremljenosti za nastupanje u potpuno ogoljenom aranžmanu pjesama ipak zamišljenih u musavosti garažne dernjave. Najbolje su bile one pjesme dovežene vagonima gnjevnog rockabillyja vlakovođe Billyja Bragga, ali Brat u globalu ipak nije maher tog kalibra.
Međutim, stari savjet kako u slučaju nezadovoljavajućeg ishoda treba stati, napraviti pauzu i tek onda pokušati ponovno, točnim se pokazao i u ovoj prigodi. Uzevši si tridesetak sekundi za vlaženje grla, neobavezno ćaskanje s publikom i, najvažnije, barem privremeno gašenje podloga (koje su ga, s druge strane, svojim nastavljanjem jedna na drugu gonile u ničim prekidan niz od po nekoliko komada, što je uvijek dobrodošla koncertna komponenta), Brat je odnekud povratio i studentski osjećaj za započinjanje zabave, a osjetan pomak u angažiranosti izvođača popratilo je i pojačavanje i razbistravanje gitare - mislim, razbistravanje kao nespretna analogija za gromoglasnije krčanje koje se moglo osjetiti i utrobom. Najbolji su mi dojam ostavile "You Got Me Hanging Around" i "Paris To Kabul", zaprljane u pješčaniku izvorne '60s garaže, dok me "Punk Records" svojim nabrajanjem Bratovih bendova-heroja podsjetila na moju vlastitu, nikad snimljenu ali jednom ipak izvedenu uživo, "Oni su krivi". Uvijek je lijepo kada te pjesma vrati u mladost, ili barem njezino indijansko ljeto.
Spomenuti Žalac u KSET-u se nije pojavio samo kao jedan od dežurnih zagrebačkih inspektora za rokenrol, nego i kao relativno friški gitarist What's On TV Mama?, koji su vrlo solidnim nastupom otvorili sinoćnji program. Posljednji put kada sam ih gledao u svoje su me melodične punkčine povukli bezobraznije, samo što su tada bili u nešto drukčijoj postavi. Logično je da se bend s (barem) jednim novim članom još uigrava, mada su se i kroz taj proces uigravanja - inače najčujniji u donekle razmaknutom zvuku dviju gitara tamo gdje bi skladnijim napadom žešće odalamile po ušima - probile čvrste pjesme koje rokerskiji kraj sedamdeset sedme povremeno umaču u skoro surfersku otopinu. Baš kako je najavio sam bend, "Harrasment Bitch" doista jest pravi hitić, a iznenađenje u vidu obrađivanja "I Was Made For Lovin' You" moglo je biti ugodnije samo u slučaju da su se odlučili za Vucinu "Rođen sam da rasturam, bejbe".
Inače, Brat danas svira u Kninu!